Kilpailujärjestelmän muutokset 1.1.2017 alkaen

31.1.2017

Vuoden 2017 alusta kilpailujärjestelmään on tehty pieniä tarkennuksia koskien 1-tasoa. Jatkossa kaikki 1-tason kisat löytyvät Kipasta ja ilmoittautumien tapahtuu Kipan kautta. Tämä vaatii ratsastajalta vähintään E-luvan ja hevosen on löydyttävä Kipasta voimassaolevalla numerolla.

Harjoituskilpailut

Kilpailut, joita ei julkaista KIPAssa, ovat harjoitustapahtumia – eivät liiton virallisen kilpailujärjestelmän mukaista kilpailutoimintaa. Näistä voidaan käyttää nimitystä ”harjoituskilpailu”. Harjoituskilpailuita voivat järjestää SRL:n jäsentallit ja -seurat. Tapahtumissa ovat voimassa jäsenseurojen ja -tallien edut (mm. vakuutukset). Osallistujilta edellytetään ratsastusseuran jäsenyyttä tai Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskorttia.

E-lupa 10 €

E-luvan hinta 1.1.2017 alkaen on 10 € ja sen voi ostaa itse SRL:n nettisivujen kautta. Kuten muutkin luvat, E-lupa päivittyy Kipaan 3-5 arkipäivän kuluessa maksusta, kun myös jäsenmaksu on maksettu kuluvalle vuodelle. Muistakaa hoitaa luvat hyvissä ajoin kuntoon ennen ensimmäisiä kisoja!

Lisätietoa E-luvasta