TALLINNAN HORSE SHOW MATKA 6-8.10.2017 (Pe-Su)

16.8.2017

Ratsastusseura Varsa järjestää matkan Tallinna International Horse Showhun. Viimeksi järjestetty Tallinna Horse Show-matka oli onnistunut, joten toivottavasti saamme lähtijöitä jälleen mukaan! Matkalle ovat tervettulleita mukaan myös ne, joita itse kilpailu ei kiinnosta. Tallinnasta löytyy varmasti tekemistä kaikille. ;) Kisaa katsomaan menijöille kuljetus kisapaikalle bussilla pe ja la. Myös muualle voidaan sopia kuljetuksia Tallinnan lähialueella. Matka toteutuu, jos lähtijöitä vähintään 15 hlö. Huom! Kisatalkoisiin osallituneilla mahdollisuus käyttää talkoopisteitään matkaan.

www.tallinnhorseshow.ee

ALUSTAVA MATKAREITTI JA AIKATAULU:

Pe 6.10.

Alustava reitti ja aikataulu: Riihikoski, Niinimäen tallit klo. 5.05-> Säkylä 5.45->Vampula 6.10 -> Huittinen 6.30 -> Forssa, Autokeidas, tauko 20min 7.25–7.45 -> Helsinki, Länsisatama noin klo. 9.15. Lisämaksusta myöhäinen buffetaamiainen laivalla klo. 10.00 alkaen. Tallink Megastar lähtee klo. 10.30. Saapuminen Tallinaan klo. 12.30. Tarvittaessa kuljetukset Saku Suurhallille (sovitaan suoraan ryhmän kanssa). Iltapäivällä aikaisintaan klo. 14.00 majoittuminen Seaport hotelliin 2-hengen huoneisiin.

La 7.10.

Aamiainen hotellissa 8.00–11.00. Kuljetukset Saku Suurhallille (sovitaan suoraan ryhmän kanssa) + ja mahdollisesti muita kuljetuksia Tallinnan lähialueilla.

Su 8.10.

Aamiainen hotellissa ja huoneiden luovutus. Siirtyminen satamaan viimeistään klo. 12.30, josta Tallink Megastar lähtee klo. 13.30. Lisämaksusta buffet lounas laivalla klo. 13.00 alkaen. Saapuminen Helsinkiin klo. 15.30, jonka jälkeen lähtö kotimatkalle.

MATKAN HINTA:

Varsalaiset 240 €/hlö
Muut
260 €/hlö

Hinta voi tästä alentua, jos lähtijöitä riittävän paljon. Huom. Hinnat eivät sisällä Horse Show lippuja (jokainen hankkii liput omatoimisesti esim. verkkokaupasta  tai suoraan ovelta).

Nuorison (12-17v) matkan hinta tarkentuu, kun selvillä onko lähtijöitä (ei isoa hinnaneroa).

Hintaan sisältyy:

• Bussikuljetus Niinimäen 31–50-paikkaisella täysturistibussilla koko matkan ajan
  • Laivamatkat kansipaikoin Tallink Megastar laivalla Hel-Tal-Hel
  • Majoitus Tallinnassa Seaport hotellissa jaetussa 2-hengen huoneessa aamiaisella 2yötä

Lisämaksusta: Hinnat edellyttävät etukäteen varaamista!

• Majoitus 1-hengen huoneessa (hinta selvitetään tarvittaessa)
  • Ruokailut laivamatkoilla;
    • Myöhäinen buffet aamiainen, meno:
      Aik: 16,50 €/hlö, Nuori 12-17v 9,00 €/hlö
    • Lounasbuffet paluumatkalla:
      Aik: 25,00 €/hlö, Nuori 12-17v 12,50 €/hlö
  • Hytit laivamatkoilla (hinnat selvitetään tarvittaessa)

Hotellista:

• Tallinn Seaport Hotelli on remontoitu täysin vuoden 2015 alussa.

• Huoneet sisustettu merihenkisin sävyin ja hotellissa on ilmainen WiFi. Saatavana myös perhehuoneita ja Superior-luokan huoneita.

• Hotelli sijaitsee satamassa, D-terminaalin vieressä ja mm. SuperAlko ja Kochi Aidad ravintola sijaitsevat muutaman sadan metrin päässä hotellilta. Matkaa Vanhan kaupungin ”keskelle” noin 1,8km.

• Hotellin ylimmässä kerroksessa on sauna ja poreallas (max 15hlö), hotellin asiakkaat saavat 20 % hinnan alennuksen. Saunasta ja porealtaasta on komeat näkymät mm. Tallinnan vanhaan kaupunkiin ja Tallinnan lahdelle. Nettisivuilla olevan hinnaston mukaan, minimivarausaika 3h, 60 €/h = 180 € - 20 % = 144 €

ILMOITTAUTUMISET:

Sitovat ilmoittautumiset pe 1.9.2017 mennessä varsa(at)huittinen.com.
Ilmoita myös syntymäaikasi sekä mahdolliset ruokailut laivalla ja Tallinkin Club One -kortin numero kerryttääksesi bonuspisteitäsi.

MATKALLA TARVITAAN VOIMASSAOLEVA PASSI TAI
VIRALLINEN EU-HENKILÖKORTTI!