Sääntökoulutus la 10.2. klo 15

24.1.2018

Ratsastusseura Varsa järjestää sääntökoulutuksen Huittisten Ratsastuskeskuksessa (kahvila Onnenkenkä), lauantaina 10.2. klo 15.00. Kouluttajana toimii Viivi Seppälä.

Koulutukseen osallistuvat kaikki ratsastajat, jotka hakevat D-lupaa ensi kertaa, ja ne joilla ei ole ollut kilpailulupaa kahtena edellisenä vuonna. 13-vuotiaan tai tätä nuoremman kilpailijan kanssa sääntökoulutukseen tulee osallistua myös hänen huoltajansa tai muu hänen kilpailemisestaan vastaava täysi-ikäinen henkilö. Osallistua voi myös, mikäli kokee tarvitsevansa kertausta sääntöihin ja kuulla sääntömuutoksista. Etenkin Yleinen osa KS I on muuttunut paljon. Myös I-tasolla kisaavat ja toimihenkilöt ovat tervetulleita!

Koulutus on avoin Ratsastusseura Varsan jäsenille (5€) ja muiden seurojen jäsenille (10€). Kahvitarjoilu.

Ilmoittautumiset 5.2.2018 mennessä varsa@huittinen.com
Lisätiedot: Puh. 040 5860882, Maja Grafe. Otathan myös yhteyttä mikäli et pääse osallistumaan mutta haluat D-luvan.