Retki Tampereen Hevosmessuille la 8.4.

23.3.2017

Ratsastusseura Varsa järjestää yhdistetyn kokous- ja messumatkan Tampereen Hevoset 2017 –messuille Messu- ja urheilukeskukseen lauantaina 8.4.2017.

Matkalla pidämme sääntöjen mukaisen seuran kevätkokouksen bussissa.

Matkan hinta:

- bussimatka on Varsan jäsenille ilmainen ja seuran ulkopuolisilta hinta on 10 €/hlö.
- jokainen lunastaa itse lippunsa paikan päällä tai ennakkoon.

Liput ennakkoon:

• Kahden päivän lippu 20 € (portilta 25€)
  • Päivälippu aikuiset 16 € ( (portilta 20€)
  • SRL:n jäsen päivälippu (voimassa olevalla jäsenkortilla) 8 € (portilta 10€)
  • Opiskelijat ja eläkeläiset (voimassa olevalla kortilla) 13 €*  (portilta 15€)
  • Nuoret 7-15v. päivälippu 13 €**  (portilta 15€)
  • Ryhmälippu 10 €***  Osta ryhmäliput ennakkoon Tampereen Messujen verkkokaupasta.

* Opiskelija- ja eläkeläisalennus ainoastaan voimassa olevalla kortilla
** Nuorten ikä todistettava, lapset alle 7-vuotta aikuisen seurassa veloituksetta
*** Ryhmässä oltava vähintään 10 maksavaa henkilöä

Ennakkolipunmyynti on nyt alkanut
Ennakkoon lippuja voi ostaa Ticketmasterin kautta tai Tampereen Messujen verkkokaupasta (ryhmäliput).

Aikataulu:

- lähtö aamulla klo 8.30 Huittisten linja-autoasemalta kohti Tamperetta (sopimuksesta pääsee kyytiin myös matkan varrelta)

- iltapäivällä lähtö kohti kotia Tampereelta klo 16.30

Tästä linkistä näet ohjelman

Ilmoittautumiset seuran sähköpostiin varsa(at)huittinen.com ma 3.4. mennessä.

Tervetuloa mukaan!