Jäsenyys

LIITY JÄSENEKSI RATSASTUSSEURA VARSAAN

Ratsastusseura Varsa ry on Suomen Ratsastajainliiton (SRL) jäsenseura. Liittymällä Varsaan olet myös SRL :n jäsen.

Liittyä voit täyttämällä sähköisen liittymislomakeen tai ilmoittamalla jäsensihteerille tietosi (nimi, osoite ja sotu). Huomioithan, että jäsenyys on voimassa vasta kun seura on käsitellyt ja hyväksynyt sen ja jäsenmaksu on maksettu eräpäivään mennessä. Mikäli et saa kuittausta seuralta noin viikon sisällä siitä, kun olet lähettänyt hakemuksen, kannattaa olla yhteydessä jäsensihteeriin. Kaikki jäsenmaksut maksetaan SRL:n laskulla.

JÄSENSIHTEERI
Essi Tuomola
Puh. +358 40 5131473
essi.tuomola(at)gmail.com

Jäsenmaksut vuonna 2024

Varsinaiset jäsenet, seniori  64,00 €
Varsinaiset jäsenet, juniori 54,00 €
Perhejäsenet, seniori 36,00 €
Perhejäsenet, juniori 29,50 €
Kannatusjäsenet 15,00 €

Liity lomakkeella tästä!

Varsinaisten jäsenten edut

• Säännöllisesti vaihtuvat ajakohtaiset jäsenedut löydät jäsenhuoneesta
  • Saat kattavan Pohjola Vakuutuksen Sporttiturva- urheiluvakuutuksen, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.
  • Saat Hippos-lehden jäsenetuna seitsemän kertaa vuodessa.
  • Voit suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä.
  • Voit osallistua ratsastuskilpailuihin.
  • Voit osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne.

Perhejäsenten edut

Tämä jäsenyys on tarkoitettu perheen 2. ja seuraaville jäsenille. Perhejäsenyys sisältää vakuutuksen ja muita etuja, paitsi ei HIPPOS-lehteä, ei oikeutta A, B tai C -kilpailulupaan eikä toimihenkilöoikeuksia. (Huom. yhden perheenjäsenen täytyy olla varsinainen jäsen.)

Kannatusjäsenten edut

Oikeus osallistua seuran järjestämille matkoille ja tapahtumiin. Kannattajajäsen ei ole SRL:n jäsen, eikä hänellä ole äänestysoikeutta Varsan kokouksissa.

Tule ja tuo myös ystäväsi mukaan seuratoimintaan ja viettämään hauskoja hetkiä hevosten ja hevosihmisten parissa!

Kirjaudu Jäsenhuoneeseen osoitteessa oma.ratsastus.fi

Jäsenhuoneen sisältöä ja toiminnallisuutta kehitetään jatkuvasti, mutta jo nyt löydät sieltä

• Sähköisen jäsenkorttisi. Jäsenkortissasi näkyvät mm. edustamasi seura ja sen yhteystiedot, kilpailulupasi, toimihenkilöoikeutesi ja merkkisuorituksesi.
  • Jäsenlaskusi. Voit maksaa ratsastusseuran jäsenmaksun kätevästi jäsenhuoneen kautta.
  • Omat tietosi. Voit päivittää osoitteesi ja puhelinnumerosi jäsenhuoneessa. Tiedot päivittyvät jäsenrekisteriin eikä erillistä ilmoitusta muutoksesta omaan seuraan tai SRL:oon tarvita. Ole yhteydessä seurasi jäsensihteeriin siinä tapauksessa, jos rekisteriin ei ole tallennettu sähköpostiosoitettasi.
  • Seurasi yhteystiedot. Jäsensihteerin tiedot, seuran kotisivut sekä lyhyen infon seurasta.
  • Hippos-lehden sähköisen lehtiarkiston. Mahdollisuus palata aikaisempien vuosien lehtien pariin, myös uusille jäsenille!
  • Vuosittaiset yhteistyökumppanien tarjoamat jäsenedut. Tiedot mm. Pohjolan vakuutuksesta sekä kaupallisista eduista.
  • Säännöllisesti vaihtuvat ajakohtaiset jäsenedut. Etuja mm. tapahtumiin ja koulutuksiin. Kannattaa olla jäsen jo tammikuusta alkaen, näin pääset hyödyntämään kaikki vuoden aikana tarjolla olevat edut ja hyödyt!
  • Materiaalia harrastuksesi tueksi.  Löydät jäsenhuoneesta mm. tehtäviä ja lisämateriaalia hevoskerhoihin, psyykkisen valmennuksen harjoituksia sekä mielenkiintoisia meille tehtyjä opinnäytetöitä. Materiaaleja lisätään jatkuvasti myös toiveidenne perusteella.