Jäsenhuone

Kirjaudu Jäsenhuoneeseen osoitteessa oma.ratsastus.fi

Jäsenhuoneen sisältöä ja toiminnallisuutta kehitetään jatkuvasti, mutta jo nyt löydät sieltä

• Sähköisen jäsenkorttisi. Jäsenkortissasi näkyvät mm. edustamasi seura ja sen yhteystiedot, kilpailulupasi, toimihenkilöoikeutesi ja merkkisuorituksesi.
  • Jäsenlaskusi. Voit maksaa ratsastusseuran jäsenmaksun kätevästi jäsenhuoneen kautta.
  • Omat tietosi. Voit päivittää osoitteesi ja puhelinnumerosi jäsenhuoneessa. Tiedot päivittyvät jäsenrekisteriin eikä erillistä ilmoitusta muutoksesta omaan seuraan tai SRL:oon tarvita. Ole yhteydessä seurasi jäsensihteeriin siinä tapauksessa, jos rekisteriin ei ole tallennettu sähköpostiosoitettasi.
  • Seurasi yhteystiedot. Jäsensihteerin tiedot, seuran kotisivut sekä lyhyen infon seurasta.
  • Hippos-lehden sähköisen lehtiarkiston. Mahdollisuus palata aikaisempien vuosien lehtien pariin, myös uusille jäsenille!
  • Vuosittaiset yhteistyökumppanien tarjoamat jäsenedut. Tiedot mm. Pohjolan vakuutuksesta sekä kaupallisista eduista.
  • Säännöllisesti vaihtuvat ajakohtaiset jäsenedut. Etuja mm. tapahtumiin ja koulutuksiin. Kannattaa olla jäsen jo tammikuusta alkaen, näin pääset hyödyntämään kaikki vuoden aikana tarjolla olevat edut ja hyödyt!
  • Materiaalia harrastuksesi tueksi.  Löydät jäsenhuoneesta mm. tehtäviä ja lisämateriaalia hevoskerhoihin, psyykkisen valmennuksen harjoituksia sekä mielenkiintoisia meille tehtyjä opinnäytetöitä. Materiaaleja lisätään jatkuvasti myös toiveidenne perusteella.