SRL:n jäsenhuone auki - huima Horse Show lipputarjous lauantaille

16.10.2018

Nyt on avattu SRL:n nettisivujen jäsenhuoneen pilotti!

Ratsastajainliitto toivoo paljon palautetta jäsenhuoneesta löytyvällä lomakkeella, jotta palvelua ja sen sisältöä voidaan lähteä suunnittelemaan  eteenpäin mahdollisimman hyvin jäseniä palvelevaksi ja kiinnostavaksi.

Jäsenhuoneessa on NYT:
- tarjous la-illan näytökseen Helsinki Horse Showhun, 39 € (norm. 69,59) - etu vain jäsenhuoneessa olevan linkin kautta
- Horse Shown aikana jäsenhuoneeseen tuotetaan back stage -materiaalia kisoista!
- kattava artikkeli Rolf-Göran Bengtssonin klinikasta
- palautekysely jäsenhuoneesta, osallistuneiden kesken arvotaan palkintoja

Kirjautuminen jäsenhuoneeseen tapahtuu nettisivujemme etusivun oikeassa yläkulmassa olevan jäsenhuone-linkin kautta. Kirjautumissivulta saa tilattua salasanan, joko syöttämällä oman jäsennumeron tai sähköpostiosoitteen. Systeemi vaatii tällä hetkellä, että henkilöllä on sähköpostiosoite rekisterissä, ja että sitä ei ole kenenkään toisen tiedoissa. Mikäli salasanan lähetys ei onnistu, ole yhteydessä jäsensihteeriin ja pyydä tarksitamaan että rekisterissä on sähköpostiosoitteesi oikein.