Este- ja istuntavalmennusta Helmikuussa Huittisissa

27.12.2018

Aira Toivolan istuntavalmennus su 17.2.

Tavoitteena on löytää työkaluja omaan toimivaan ja rentoon istuntaan. Oppia hallitsemaan keho muuttuvissa nopeuksissa ja suunnissa, häiritsemättä hevosen suoritusta. Tutustu tarkemmin www.ratsastuspilates.fi.

Varsa maksaa jäsentensä maneesimaksut.
Ilmoittautumiset: Sanna Salminen, puh. 040 564 0294 tai sanna.salminen(at)eura.fi

Mikko Mäentaustan estevalmennus ma-ti 18.-19.2.

Mikko on kokenut valmentaja ja kansainvälisen tason ratasastaja, joka on edustanut Suomea mm. Nations Cupeissa ja EM-kilpailuissa. Mikon valmennukset sopivat kaiken tasoisille ratsastajille.

Valmennus ma iltapäivä/ilta ja jos riittävästi tulijoita myös ti aamupäivällä. Tunnin hinta n. 50e Varsa maksaa jäsentensä maneesimaksut. Tule rohkeasti mukaan!

Ilmoittautumiset: Minna Lehtonen, p. 044 569 8024, viestillä facebookin kautta tai sähköpostilla varsa(at)huittinen.com.