Kiviniitty estecup 2019 starttaa taas 2.3.

13.2.2019

KIVINIITTY ESTECUP 2019 säännöt

1. Vuoden aikana ratsastetaan Ratsastusseura Varsan Kiviniitty estecup 1-tason kilpailuiden yhteydessä.
  2. Jokaisesta osakilpailun luokasta jaetaan pisteitä 10 parhaalle seuraavasti: 10, 9, 8, 7, .... Pisteitä jaetaan Varsan ratsukoille, joilla hyväksytty tulos. Mikäli luokan arvostelu on A.0.0 tai A.1.0, saa kaikki ratsukot, joilla 0 vp 5 pistettä. Viimeisen osakilpailun (finaali) pisteet lasketaan x 1,5.
  3. Kukin ratsukko saa pisteitä vain yhdestä luokasta, vaikka osallistuisikin kahteen luokkaan. Yhdestä osakilpailusta lasketaan ratsukon hyväksi aina sen luokan pistemäärä, joka on korkeampi.
  4. Osakilpailuiden Cup-pisteet lasketaan ratsukoittain yhteen ja 3 eniten pisteitä saanutta ratsukkoa palkitaan. Cup-palkinnot jaetaan viimeisessä osakilpailussa (finaali).
  5.  Jos ratsukoilla on viimeisen osakilpailun (finaalin) jälkeen yhtä paljon Cup-pisteitä, ratkaisee viimeisen osakilpailun (finaalin) pistemäärä. Tasatilanteessa sijaluku arvotaan.

Palkinnot vuonna 2019:

I. Loimi + 150 EUR