Ratsastuksen harrastustuki 2020 on haettavissa nyt!

24.8.2020

Lasten harrastaminen ei saisi loppua tai vaikeutua taloudellisista syistä. Jokainen lapsi tai nuori, joka haluaa jatkaa ja kehittyä lajissaan, mutta jää harrastuksen ulkopuolelle kustannussyistä, on menetys koko lajille. Tarjoamme harrastetukea, jonka avulla mahdollistetaan jokaisen osallistuminen lajiin.

Ratsastusseura Varsa ry on saanut erityisavustusta harrastetukeen Huittisten kaupungin nuoriso- ja liikuntapalveluilta. Avustuksella tuetaan 7-15 -vuotiaiden lasten ja nuorten mahdollisuutta harrastaa ratsastusta ohjatusti Huittisten Ratsastuskeskuksella vuoden 2020 aikana.

Tukea varten on täytettävä oheinen sähköinen hakemus. Tutustukaa hakemuksen sisältöön ja täyttäkää se huolellisesti. Hakemisessa kannattaa olla nopea, sillä hekemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Päätökset tuen saajista tekee Ratsastusseura Varsan yhteyshenkilöt yhdessä Huittisten kaupungin kanssa. Tukea harrastamisen perustoimintaan
voi saada enintään 50€ kuukaudessa
yhtä lasta tai nuorta kohden. Tuen saaminen ei edellytä seuran jäsenyyttä.

Harrastustuen myöntämiseen vaikuttaa seuraavat asiat:
1. Perheen taloudellinen tilanne (perheen itsensä esille tuomat seikat, tulotietoja ei kysytä)
2. Lapsella ei ole yhtään harrastusta (erityisesti maksullista liikuntaharrastusta) ja perheen tilanne on sellainen, että lapsi tai nuori ei pysty aloittamaan harrastusta ilman ulkopuolista taloudellista tukea
3. Perheen tilanne on sellainen, että lapsi tai nuori ei pysty jatkamaan ainutta harrastustaan (erityisesti maksullista liikuntaharrastusta) ilman ulkopuolista taloudellista tukea.

Lisätietoja:
Johanna Ojamäki, puh. 040 539 0399, johanna.ojamaki(at)gmail.com
Jaana Harjunmaa, puh. 040 708 5427, jaana.harjunmaa(at)gmail.com tai

Haku päättynyt! Kiitos kaikille hakijoille, olemme yhteydessä pikapuoliin.