Onhan sähköpostiosoitteesi seuran jäsenrekisterissä ajan tasalla!?

15.10.2020

Ensi vuodesta eteenpäin seuran jäsenet eivät tule saamaan muovista jäsenkorttia. Sen sijaan ratsastusseurojen jäsenillä tulee olemaan mahdollisuus mm. päästä muokkaamaan omia yhteystietoja, tulostamaan avoimia laskuja ja nähdä liiton kumppaneiden tarjouksia Ratsastajainliiton jäsenhuoneesta.

Mihin sähköpostiosoitetta sitten tarvitaan?

Päästäkseen kirjautumaan ensimmäistä kertaa sisään jäsenhuoneeseen tai Kipaan on jäsenen yksilöity sähköpostiosoite oltava rekisterissä.

Jäsenhuoneeseen ja Kipaan kirjautuminen tapahtuu nettiselaimella. Jäsenhuoneeseen ensimmäistä kertaa kirjauduttaessa ohjelma lähettää kirjautumisen yhteydessä henkilökohtaisen salasanan jäsenen meiliin. Jos kyseistä meiliosoitetta ei ole tallennettu seuran jäsenrekisteriin tai jos sama osoite on siellä jollakulla toisella, salasanan tilaaminen epäonnistuu. Sama sähköpostiosoite ei ts. voi olla useammalla jäsenellä, vaan kaikilla tulee olla yksilöity osoite. Yksilöity sähköpostiosoite on tarpeen myös kilpailuluvan ostaneille, jotta he pääsevät kirjautumaan Kipaan.

Jos epäilet, että sähköpostiosoitteesi ei ole ajan tasalla ota yhteyttä jäsensihteeriin ja ilmoita uusi osoite.

Ratsastusseura Varsan Jäsensihteeri
Essi Tuomola