Maksa jäsenmaksu jäsenhuoneen kautta 11.1. mennessä ja osallistut arvontaan!

6.1.2021

Maksa jäsenlaskusi kätevästi jäsenhuoneen kautta 4.1.-10.1.2021, niin osallistutBack On Trackin turvakypärän arvontaan!

Kirjaudu Jäsenhuoneeseen osoitteessa oma.ratsastus.fi

Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla pääset asettamaan salasanan "Tilaa uusi salasana" -linkistä.

Tarkemmat ohjeet ja vastauksia ongelmiin. Tarvittaessa ole yhteydessä seurasi jäsensihteeriin.

Etuja tammikuussa

• Jäsenhuoneen kautta saat 15 % alennuksen kaikista Back On Track ja Wellaware-tuotteista www.backontrack.fi -verkkokaupassa 1.1.-28.2.2021.
  • Maksa jäsenlaskusi kätevästi jäsenhuoneen kautta 4.1.-10.1.2021, niin osallistut automaattisesti Back On Trackin 239 € arvoisen turvakypärän arvontaan.
  • Kirjaudu jäsenhuoneeseen tammikuun 2021 aikana maksettuasi jäsenlaskusi, niin voit osallistua viiden Horzen 50 € lahjakortin arvontaan! Löydät arvonnan "Edut"-valikosta.