HEPPAKERHO JATKUU MAANANTAINA 16.8.

16.8.2021

RATSASTUSSEURA VARSAN HEPPAKERHO JATKUU MAANANTAINA 16.8. !

Tervetuloa Ratsastusseura Varsan heppakerhoon!

Heppakerhossa opetellaan yhdessä hevostaitoja ja suoritetaan hevosmerkkejä. Kerho on suunnattu kouluikäisille hevosista kiinnostuneille tytöille ja pojille.

Heppakerho on hyvä paikka aloittaa hevosharrastus ilman tavoitteita; kerhossa opetellaan hevostaitoja alkeista alkaen, tutustutaan itse hevoseen, opetellaan kontaktin ottamista ja suoritetaan hevostaitomerkkejä ja tutustutaan uusiin ystäviin yhteisen harrastuksen parissa.

Kokoonnumme Huittisten Ratsastuskeskuksella joka toinen maanantai klo 17 - 18, ma 16.8.21 alkaen.

Ohjaajina Johanna Sorjamäki ja Iina Viljanen.

Tervetuloa mukaan!

Miksi käydä kerhossa?

• Se on hyvä paikka aloittaa hevosharrastus.
  • Opitaan hevostaitoja alkeista eteenpäin ja suoritetaan hevostaitomerkkejä.
  • Tutustutaan uusin ystäviin ja pidetään hauskaa yhdessä!

Mitä vanhempieni tulisi varmistaa?

• Kerholaisen turvallinen kulkeminen tallille
  • Kerholaiselle lämpimät ja käytännölliset tallivarusteet (olemme paljon tallissa, jonka lämpötila talvella n.12°C, kumisaappaat tai talvikengät, mahdollisesti turvakärjet)

VAKUUTUSASIAT:

Ratsastusseura Varsalla on vastuuvakuutus, jonka alainen kerho on. Liiton sääntöjen mukaan jokaisen kerholaisen täytyisi kuulua seuraan tai heillä tulisi olla Green Card/Green Card Plus -vakuutuskortti. Seuran vastuuvakuutus kattaa tuottamuksellisen vahingon, eli sellaiset tapaukset, jossa vahinko on johtunut ohjaajan puutteellisesta valvonnasta tai puutteellisista järjestelyistä.

Suomen Ratsastajain Liitto suosittelee kuitenkin kerholaiselle henkilökohtaista tapaturmavakuutusta

=> tarkistathan kattaako oma vakuutuksesi toimintasi tallilla! www.ratsastus.fi

Huittisten Ratsastuskeskus
Kivirannantie 240/253