Maksa jäsenmaksusi jäsenhuoneen kautta!

3.1.2022

Kun maksat seuran jäsenmaksun SRLn Jäsenhuoneen kautta (oma.ratsastus.fi) verkko-ostona heti ensimmäisellä viikolla, säästät Varsan kuluja laskujen postituksessa!

Jäsenhuoneesta löydät mm.

• Sähköisen jäsenkorttisi
  • Jäsenlaskusi
    Voit maksaa ratsastusseuran jäsenmaksun kätevästi jäsenhuoneen kautta.
  • Omat tietosi
    Voit päivittää osoitteesi ja puhelinnumerosi jäsenhuoneessa. Ole yhteydessä seurasi jäsensihteeriin siinä tapauksessa, jos rekisteriin ei ole tallennettu sähköpostiosoitettasi.

Kirjaudu Jäsenhuoneeseen osoitteessa oma.ratsastus.fi

Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerolla tai sähköpostiosoitteella. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla pääset asettamaan salasanan "Tilaa uusi salasana" -linkistä. Kirjautuminen edellyttää, että jäsenrekisteriin on tallennettu jäsenen yksilöllinen sähköpostiosoite, johon ohjelma lähettää salasanan. Sama osoite ei voi olla rekisterissä muilla jäsenillä.

Muutoksia jäsenyyteen

Mikäli haluat muutosta seurajäsenyyteesi (esim. vaihtaa seuraa, vaihtaa jäsenlajia tai päättää jäsenyys), ota yhteyttä jäsensihteeriin. Myös kaikki muut seurajäsenyyteen liittyvät asiat ja kysymykset selviävät parhaiten jäsensihteerin kautta.

Seuraa vaihtaessa tulee ilmoittaa erosta vanhaan seuraan ja liittyä uuteen esim. liittymislomakkeen kautta. Seuraedustusta vaihtavana kilpailijana huomioithan, ettet voi ilmoittautua kauden ensimmäisiin kisoihin ennen kuin sekä jäsenmaksu että kilpailulupa on maksettu uuteen seuraan.

Jäsensihteeri
Essi Tuomola