Hevoset-messut Tampereella 9.-10.4.

14.3.2022

Monipuolinen ohjelma tarjoaa koettavaa niin harrastajille kuin ammattilaisillekin. Kiinnostaisiko vaikka Ville Vaurion tai Niklas Aromaan klinikka, tai neuvot lastausongelmiin?

Tampereen Hevoset-messut järjestetään seuraavan kerran 9.-10.4.2022

Suomen Ratsastajainliiton jäsenseurojen SRL-jäsenet saavat 50 % alennuksen aikuisten messulipusta!

Seurojen SRL-jäsenet saavat 50% alennuksen normaalihintaisista aikuisten päivälipuista. Etu on henkilökohtainen ja edellyttää jäsenkortin esittämistä tapahtumaan saavuttaessa. Etu on voimassa ainoastaan verkosta ostettaessa, etua ei saa ostettaessa lippu kassoilta tapahtuma-aikaan.

Liput kevään 2022 messuille ovat myynnissä! Jäsenhintaiset liput voit ostaa tästä linkistä Ticketmasteriin kautta koodilla TMSRL2022

2020 ja 2021 siirtyneille messuille ostetut liput käyvät kevään 2022 tapahtumaan.

Huom! Etu ei koske Green Card- tai Green Card Plus -harrastajia.

Katso koko messuohjelma täältä.

Seuraa messujen ohjelmatietoja osoitteessa: www.hevosmessut.fi.

HUOM! Varmistathan etukäteen, että pääset kirjautumaan Jäsenhuoneeseen ja esittämään näin jäsenkorttisi saapuessasi messuille.