Terveisiä jäsensihteeriltä

13.12.2022

Vuoden vaihde on jäsensihteerin työläin vuodenaika. On seuranvaihtajia, jäsenyyden lopettajia ja pikaisia kilpailulupia.

Ensisijainen neuvo jäsensihteeriltä kuuluu seuraavasti:
Ota käyttöön SRL:n jäsenhuone. Jäsenhuone (oma.ratsastus.fi) - Suomen Ratsastajainliitto (ratsastus.fi) Siellä voit itse tehdä muutokset yhteystietoihisi ja maksaa jäsenmaksut. Maksamalla jäsenmaksun jäsenhuoneessa, säästät seuralle rahaa ja jäsenyytesi astuu voimaan HETI (1.1.2023 jälkeen). Näin myös kilpailuluvat ovat heti ostettavissa.

Seuranvaihtajan pitää muistaa ilmoittaa vanhan seuran jäsensihteerille erostaan sekä ilmoittautua uuteen seuraan. Helpoiten teet sen lähettämällä liittymislomakkeen SRL:n nettisivujen kautta Ratsut liittymislomake (ratsastus.fi) Näin vältät omien henkilötietojesi lähettämisen sähköpostilla jäsensihteerille ja viestisi hukkumisen sähköpostitulvaan. Jäseneksi liittyminen on liitossa automatisoitu, ja jäsensihteerin pitää ainoastaan hyväksyä tulleet hakemukset. Säästyt sähköpostirumpalta, kun jäsensihteerillä on kuitenkin vielä joku yksi kysymys.

Jäsensihteerille satelee myös runsaasti kysymyksiä kilpailuluvista. Niihin kuitenkin parhaiten vastaukset löytyvät SRL:n nettisivuilta Kilpailuluvat - Suomen Ratsastajainliitto (ratsastus.fi)