Ratsastusseura Varsa kehittyy - kerro mielipiteesi mihin suuntaan

20.3.2023

Olemme päässeet SRL:n seurakehitysvalmennukseen 2023 ja toivottavasti tätä kautta saamme hyviä työkaluja kehittää ja parantaa seuramme toimintaa!

Haluamme kerätä palautetta ja näkemystä seuramme toiminnasta, jota voimme hyödyntää toiminnan suunnittelussa.

Nyt haluammekin kuulla SINUN mielipiteesi seuran toiminnasta ja mahdollisista kehitystarpeista. Tähän liittyen, toteutamme seura-analyysin, eli kyselyn, joka suoritetaan anonyymina eikä yksittäisiä vastaajia voida tunnistaa. Kysely toteutetaan yhteistyössä Suomen Olympiakomitean kanssa. Toivomme sinulta avointa asennetta vastauksissasi.

Olisi äärimmäisen tärkeää, että mahdollisimman moni käyttäisi tähän pienen hetken ja kävisi täyttämässä kyselyn. Vastausaikaa on 24.3 asti.
Koska kyselynä käytetään valmista seuroille tehtyä pohjaa, tässä muutamia ”valmiita” vastauksia helpottamaan kyselyn tekemistä:

PERUSTIETOA SEURASTA:
Seura on erikoisseura
Seurassa on jäseniä 101-300
Seuran toiminta-alue Lounais-Suomi
Seura EI ole tähtiseura.

Pääset vastaamaan kyselyyn oheisen linkin kautta.

Jos linkki ei aukea klikkaamalla, kopioi se selaimen osoiteriville hiiren avulla.