Hyvässä seurassa – alennusta lipuista ja yhteiskuljetus Horse Show’hun!

20.9.2023

Uudistetun Hyvässä Seurassa jäsenedun kautta hankit edullisesti lippuja Helsinki Horse Show’hun Helsingin Jäähallille 18. – 22.10.2023.

Koko seuran lipputilauksen vähimmäismäärä on 8 lippua, joten kaikki hankkimaan lippuja tätä kautta, jotta saamme määrän täyteen!

Alennus – 20 % lasketaan Horse Show’n normaalilipun hinnasta. Alennus koskee yksittäisiä näytöslippuja. Se ei koske alimman hintakategorian lippua 19,50 € (fani, lastenlippu 3-9 v. ja Lasten Matinean nuoriso- ja lastenlippu) eikä yhdistelmälippuja (kokopäivä, poikkeus VIP).
Jäsenedun lippuhinnat näet helposti alla olevasta taulukosta. HIHS ohjelma täällä.

Ratsastusseura Varsa järjestää yhteiskuljetuksen Horse Show`hun LAUANTAINA 21.10. katsomaan kansainvälistä Grand Prix -näytöstä (10:45 – n. 17:45).

HUOM!! Varsan haluaa myös palkita ahkeria talkoolaisiaan!

Talkoissa 20.8. mennessä ollut, kysy oman edullisemman lippusi hinta yhteyshenkilöltä.

LIPPUTILAUKSET 29.9. MENNESSÄ!

Kysy lisää ja ilmoittaudu mukaan!
Viivi Paukkunen,
puh. 045 103 8355, viivi.paukkunen(at)gmail.com