Aluemestaruuskisat lähestyvät - tule mukaan järjestämään onnistuneet kisat!

8.8.2023

Varsa järjestää 19.8. alueen estemestaruudet. Jotta saadaan kisoista onnistuneet tarvitsemme myös sinut mukaan järvestelyihin. Kisapäivän aikana toimihenkilöille on tarjolla kanttiinista kahvia, juomista sekä pientä purtavaa. Keräämiäsi talkoopisteitä voit hyödyntää vaikka seuran järjestämään HIHS-reissuun!

Useimpiin toimihenkilö/talkootehtäviin ei vaadita koulutusta eikä etukäteisosaaminenkaan ole välttämätöntä. Opastamme tehtävät kyllä sinulle!

Tarvitsemme apua mm. seuraaviin tehtäviin: ratahenkilökunta, porttivahti, verryttely.

Ratatiimillä on kisojen yksi näkyvimmistä tehtävistä: huolehtia siitä että kisaradat ovat pystyssä ajallaan ja esteet ovat oikein rakennettuja ja siistejä. Porttivahti valvoo, että radalla on kerrallaan tuomaritornin ohjeiden mukaan oikea määrä ratsukoita. Porttivahti jakaa myös ruusukkeet tietyissä luokissa. Verryttelyssä toimihenkilö huolehtii kakankeräyksestä sekä pohjan haravoinnista verryttelyesteiden ympärillä ja tarvittaessa muuallakin.

Ilmoittaudu haluamaasi tehtävään Aarisen Jonnalle tai Lehtosen Minnalle ja kerro minkä luokkien ajan pystyt talkoilemaan.