Loppuvuoden tapahtumia Lounais-Suomessa

13.11.2023

RATSASTAJAN HYVINVOINTI 18.11.
Onnenperän Ratsastajat ry ja SRL Lounais-Suomi järjestävät Ratsastajan
Hyvinvointitapahtuman 18.11. klo 12-14 Halikon Liikuntahallilla (Kuruntie 7,Halikko/Salo).

Vetäjänä fysioterapeutti ja joogaohjaaja Christa Broberg. Ohjelmassa jooga
ratsastajalle (oma matto mukaan), harjoituksia jännityksen lieventämiseksi sekä keskustelua ratsastajan ruokavaliosta.

Osallistumismaksu: 5€ (SRL:n jäsenseurojen jäsenet) / 10€ (muut). Maksu
MobilePay-lipas 7528FN. Ilmoittautumiset 11.11. mennessä sähköpostilla kisat.onra@gmail.com
Hinta sisältää pienen välipalan, joten muistathan ilmoittaa myös mahdollisen erityisruokavalion.

LIHASKUNTOA JA KEHONHUOLTOA 26.11.
Kaarinan Kenttäratsastajat ry & SRL Lounais-Suomi järjestävät hevosystävien yhteisen kuntoilupäivän 26.11. klo 14.30-17.00 M&M Kuntotalolla Kupittaalla Turussa.

14.30 M&M Kuntotalon esittely
15.00 Virtuaali TRIP (sisäpyöräily) / kuntosali
16.00 Aromarentoutus / kuntosali

Voit osallistua molempiin tai toiseen ryhmäliikuntatuntiin (Virtuaali TRIP maks. 30 osallistujaa, aromarentoutus maks. 40 osallistujaa) ja/tai tehdä itsenäisesti kuntosalitreenin.

Osallistumismaksu: 10€ (SRL:n jäsenseurojen jäsenet) / 20€ (muut).
Ikäraja 15v. Ilmoittautumiset 15.11. mennessä sähköpostilla info@kaarinankenttaratsastajat.fi.
Ilmoita osallistujan nimi, ratsastusseura sekä mille ryhmäliikuntatunneille ja/tai mihin kuntosalivuoroon osallistut. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Saat paluuviestissä kuittauksen ilmoittautumisesta sekä ohjeet.

RATSASTAJARAVIT PORISSA 1.12.
Ratsastajaravit Porissa 1.12. klo 18. Hinta SRL:n jäsenseurojen jäsenille 29€ (sis. sisäänpääsy, käsiohjelma, illallinen ja ravintolapaikka sekä haluttaessa toto-opastusta). Pöytävaraukset: jesse.laaksonen@porinravit.fi

KARI VEPSÄN HEVOSENKÄSITTELYKURSSI 2.12.
Auranmaan Ratsastajat ja SRL Lounais-Suomi järjestävät yhdessä Kari Vepsän hevosenkäsittelykurssin la 2.12. klo 13–17.

Kurssilla Kari työskentelee kahden eri demohevosen kanssa pyöröaitauksessa. Kurssi järjestetään Kylämäen Hevostilan maneesissa (Hallintie 31, Marttila).

Kurssilla opit ymmärtämään hevostasi paremmin ja saat tärkeitä työkaluja
hevosharrastuksen arkeen. Hevostaidot ovat hevosihmisen tärkein työväline, joka mahdollistaa työskentelyn ja harrastamisen turvallisesti niin hevoselle, kuin ihmiselle. Olipa kysymyksessä harrastaja, kilpailija, työntekijä tai ehkäpä perheen jäsen, hevostaidot laajentavat mahdollisuuksia. Yhdessä tekeminen on palkitsevaa, kun
kaikki ymmärtävät toisiaan ja harrastaminen on turvallista.

Ilmoittautumiset viimeistään ke 22.11. linkillä https://forms.gle/D6Fs4C1ZicpSL6CC7
Ilmoittautumiset ovat sitovia. Kurssi maksaa Suomen Ratsastajainliiton jäsenseurojen jäsenille 35€ ja muille 40€. Osallistumismaksut maksetaan viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä tilille FI79 4711 1020 0441 11 / Auranmaan Ratsastajat Ry. Muistathan laittaa viestikenttään, mihin maksu kohdistuu: Kari Vepsän kurssi "osallistujan nimi".

Lippuja myydään myös ovella hintaan 40€ (käteinen/Mobile Pay). Kurssinjärjestäjät pidättävät oikeuden peruuttaa kurssin, mikäli etukäteen ilmoittautuneet eivät täytä minimiosallistujamäärää (50 henkilöä).

Paikalla on puffetti.
Lisätietoja: Mira Mahosenaho, taicahorses@gmail.com