Kilpailutuki

Kuva: Kerttu Seppälä

Ratsastusseura Varsa palkitsee vuosittain lajien parhaat ratsastajat stipendein.

Lupaavalle poni- ja/tai junioriratsastajalle annetaan vuosittain kannustuspalkinto.

Lisäksi tuetaan mahdollisuuksien mukaan muita menestyneitä ratsastajia, esim. arvokilpailu tai kansainvälisestä menestyksestä

Kansallisella tasolla menestyneet ratsastajat

Ratsastusseura Varsa tukee mahdollisuuksien mukaan kilpailuissa menestyneitä ratsastajia. Mikäli ratsastaja toivoo seuralta valmennustukea hänen tulee jättää kirjallinen hakemus kulukuitin ja tilinumeron kera 30.11.2023 mennessä. Seura edellyttää hyväksyttyä tulosta/sijoitusta kansallisella tasolla ja osallistumista talkoisiin, väh. 10 pist. Seuran taloudellisen tilanteen mukaan katsotaan loppuvuodesta ko. tuen suuruus.