Talkootoiminta

Kilpailutalkoot

Haluatko oppia uutta ja katsella kisoja parhaalta paikalta?

Jokaiseen kilpailuun tarvitaan useita toimihenkilöitä mm. kansliaan, tuomaritorniin ottamaan aikaa, kuuluttamaan, radalle nostelemaan puomeja, portinavaajaksi tai verryttelyyn. Tule toimihenkilöksi kilpailuihimme mukavaan porukkaan!

Toivotamme talkooporukkaan lämpimästi tervetulleeksi niin Varsan jäsenet, muiden ratsastusseurojen jäsenet kuin myös kaikki, jotka eivät mihinkään ratsastusseuraan kuulu!

Kisapäivän aikana toimihenkilöille tarjolla kanttiinista kahvia, juomista sekä pientä purtavaa. Keräämiäsi talkoopisteitä voit hyödyntää vaikka seuran tuotteisiin.

Useimpiin toimihenkilö/talkootehtäviin ei vaadita koulutusta eikä etukäteisosaaminenkaan ole välttämätöntä, sillä kaikkiin tehtäviin saa aina opastuksen.
Joihinkin tehtäviin tarvitaan Ratsastajainliiton lisenssikoulutus (este- ja koulutuomarit, ratamestarit ja stewardit). Varsa maksaa lisenssikoulutukset jäsenilleen, kun he sitoutuvat olemaan käytettävissä Varsa:n kilpailuissa.

Ratsastusseuran jäsenyyteen kuuluva vakuutus kattaa kaikki hevosten parissa tapahtuvat vahingot, mutta myös seuraan kuulumattomat talkoolaiset kuuluvat vakuutuksen piiriin seuran järjestämät tapahtumat kattavan talkoolaisten ryhmätapaturmavakuutuksen kautta.

Kisapaikalle tullessasi ilmoittaudu toimihenkilövastaavalle (Jonna Aarinen), niin sinulle neuvotaan tehtäväsi.

Ilmoittaudu toimihenkilöksi mieluiten etukäteen, niin voimme jakaa tehtävät ajoissa ja kaikille löytyy mielekästä hommaa. Koko päivää ei välttämättä tarvitse talkoilla, kerro ilmoittautuessasi miten ehdit mukaan.

Jos sinulla on mitään kysymyksiä toimihenkilönä toimimiseen liittyen, kysy rohkeasti!

varsa(at)huittinen.com

Jonna Aarinen puh. 050 348 1590
Minna Lehtonen puh. 044 569 8024

Illanviettoa, matka tai vaikkapa luento. Pyrimme jäestämään seuran jäsenille jotain yhteistä puuhaa, johon erityisesti toimihenkilönä toimineet ovat tervetulleita! Varsa palkitsee ja muistaa aktiivisia toimihenkilöitä myös kisakauden lopussa.